AnimotMUZIK: cikel ekoloških koncertov

12. 5. 2024 @ 18:00
Brezplačen vstop, obvezna rezervacija na: https://www.pretix.eu/cona/animotmuzik2024/

18:00, Biljana Ristić: Zgodovina grajskega vrta in uršulinke (predstavitev)

18:30, Katarina Radaljac: Medvrstna zvočna komunikacija (predavanje)

19:00, Tea Vidmar, Žiga Jenko in Jure Boršič (zvočni dogodek v živo)

AnimotMUZIK je koncertni cikel, ki se odvija v parkih in vrtovih širom Slovenije. Povabljene glasbenice in glasbeniki nastopajo v naravnih okoljih, katerih zvok nečloveških živali postane partitura ali inspiracija za njihovo ustvarjanje. Cikel sloni na prevpraševanju uveljavljenih načinov glasbenega izražanja, publiko pa vabi k čuječnemu poslušanju. S poudarkom na poglobljenem doživljanju zvočnih pokrajin širi zavedanje o pomenu narave za človeško kulturo ter poudarja njen vpliv na umetniško ustvarjanje. Naslavlja vključujočo, sočutno in zvočno bogato možno prihodnost, kjer pojem glasbe ni omejen v okvire antropocenega razmišljanja.

Ekološki koncertni cikel se prične vsako leto pomladi, z začetkom na prvo nedeljo v maju, in obeležuje Mednarodni dan poslušanja zore.

Skupni koncert ptic in glasbenih ustvarjalcev Teje Vidmar, Žige Jenka in Jureta Boršiča bosta vpeljali predavanje zoomuzikologinje Katarine Radaljac ter vodstvo in predstavitev zgodovine grajskega vrta in življenja uršulink višje kustosinje za zgodovino Biljane Ristić.

Vstop je brezplačen. Obvezna rezervacija na: https://www.pretix.eu/cona/animotmuzik2024/

Več o koncertnem ciklu: www.steklenik.si/animotmuzik-2024/

Nastopajoči:

Tea Vidmar je samozaposlena v kulturi kot pedagoginja, performerka in pevka. Deluje na področju uličnega in glasbenega gledališča, glasbe in vokalnih performansov, ustvarja pa tudi glasbo za pripovedovanja, lutkovno in plesno gledališče. Veliko sodeluje z Gledališčem Ane Monro.

Žiga Jenko je od malega je zaljubljen v glasbo, brez žanrskih omejitev. Samouk in raziskovalec zvočnega obrobja.

Jure Boršič je saksofonist in klarinetist mlajše generacije, delujoč med Ljubljano in Novo Gorico. Aktiven je predvsem v prosto-jazzovskih, eksperimentalnih in alternativnih vodah, v zadnjem času vse pogosteje tudi pri organizaciji tovrstnih dogodkov.

Katarina Radaljac je magister_rica muzikologije, ki svoje raziskovanje posveča glasbi nečloveških živali in interakcijam z njimi. Pri delu povezuje različna znanstvena in umetniška področja kot so zoomuzikologija, aplikativna etnomuzikologija, medvrstna umetnost, človeško-živalske študije, etika živali in druga.

 

Produkcija: Cona, v sodelovanju z Loškim muzejem Škofja Loka.

Prenesi datoteke