Podoba Šeširja
Podoba tovarn, podjetij in njihovih izdelkov ni vedno odvisna zgolj od njihove kvalitete, temveč v veliki meri tudi od prisotnosti in prikazovanja v medijih. Tovarna klobukov Šešir, katere vodstveni kadri so se zapisanega zavedali, je vse od ustanovitve svoje izdelke in delo oglaševala v lokalnih časopisih. Ker je bil Šešir tudi aktiven (so)ustvarjalec gospodarskega življenja v Škofji Loki in okolici, so se poleg reklam njegovih najnovejših izdelkov – klobukov v lokalnih in občasno nacionalnih medijih pojavljale tudi objave o nekaterih odmevnih in za javnost zanimivih dogodkih (delavske stavke, nesreče, stečaj ipd.).
Zavedajoč se pomembnosti celostne zunanje podobe je Šešir skozi 95 let delovanja izdal času in trendom prilagojene reklamne oglase, brošure in ostalo drobno (predvsem papirno) gradivo in na tak način ohranjal svojo prepoznavnost, po drugi strani pa širil glas o svojih izdelkih in kvaliteti.
Ali ste vedeli?
… da je tovarna klobukov Šešir v 80. letih pogosto sodelovala na raznih (kulturnih, športnih ipd.) prireditvah in prispevala svoje izdelke kot nagrade za nastopajoče, mlade obetavne športnike ipd.? V 90. je Šešir svoje izdelke ponujal tudi kot nagrado v raznih nagradnih križankah, predvsem Gorenjskega glasu.
Več o javni podobi Šeširja si lahko preberete v zborniku Izza klobuka.